نويسندگان
جدیدترین مطالب
وبلاگ دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس singlelover.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 5007
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


سخن بزرگان

[ دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, ] [ 12:30 ] [ حسین ]
[ دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, ] [ 12:23 ] [ حسین ]

شینجی کاگاوا خرید تابستانی منچستریونایتد ، یکی از اعضای کاروان یونایتد برای سفر تابستانی به منظور برگزاری اردوی پیش فصل در آفریقای جنوبی خواهد بود

ستاره سابق بوروسیا دورتموند درکنار نیک پاوول دیگر خرید تابستانی منچستر در کنار بزرگانی مثل پل اسکولز، ریو فردیناند، مایکل کریک، چیچاریتو و آنتونیو والنسیا به طور تابستانی خواهند رفت.

البته در این اردو، نامی از ملی پوشان انگلیسی دیده نمی شود؛ وین رونی، فیل جونز و اشلی یانگ هم بعد از حضور در رقابتهای یورو، در این اردو حضور نخواهند داشت و کریس اسمالینگ که درحال پشت سرگذاشتن روزهای مصدومیت است، از میادین ورزشی به دور است.

 

رایان گیگز و تام کلورلی به دلیل حضور در اردوی تیم المپیک بریتانیا، و المپیک لندن در این سفر حضور نخواهند داشت. جالب اینجاست که دیمیتار برباتوف که انتظار می رود تا در تابستان ازمنچستر جدا شود، دراین اردو حضور خواهد داشت و به به که فصل قبل را به صورت قرضی در بشیکتاش سپری کرده بود هم با شیاطین سرخ به آفریقای جنوبی سفر خواهد کرد.

شاگردان فرگوسن دراین کشور با آمازولو و تیم آژاکس کیپ تاون روبرو خواهد شد و بعد از آن به چین سفر خواهد کرد تا با تیم دیدیه دروگبا مصاف کند.

فهرست یونایتد برای اردوی پیش فصل آفریقای جنوبی: آندرس لیندگارد، بن آموس، سام جانستون، ریو فردیناند، فدریک وسلی، مارنیک ورمیل، اسکات وتون، تیلر بلکت، آنتونیو والنسیا، اندرسون، میشکل کریک، پل اسکولز، نیک پاول ،شینجی کاگاوا، به به ، ریان تونیکلیف ، خسه لینگارد، رابی بردی، داوید پتروچی، دیمیتار برباتوف ، چیچاریتو، فدریکو ماکدا

 

[ دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, ] [ 12:20 ] [ حسین ]

 ستبان کامبیاسو، بازیکن باتجربه اینتر معتقد است که تیمش رقابت حساسی را در فصل 3-2012 پیش رو دارند.

این بازیکن آرژانتینی از سال 2004 در اینتر حضور دارد و در طول 8 سال حضور دراین تیم، 15 جام قهرمانی کسب کرده اند. البته کامبیاسو تمایل زیادی دارد تا تعداد جامهایش را افزایش دهد.

کامبیاسو در صحبتهایی به گاتزتا دلوسپورت گفت:« آنچه فصل قبل رخ داد، دیگر گذشته است. الان همه چیز از صفر شروع می شود. نتیجه فصل گذشته واقعا دردناک و ناامید کننده بود ولی عشق و علاقه ما به تیم، هیچ وقت کمرنگ نشد.»

او درادامه صحبتهایش، شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی اش از اینتر را تکذیب کرد و گفت:« من دراینتر راضی و خوشحالم؛ این درحالی است که پیشنهادات متعددی را از تیم های مختلف دریافت می کنم؛ چه قبل از قهرمانی سه گانه در سال 2010 و چه بعد از آن.»

سال گذشته انتقادات زیادی از کامبیاسو، به خاطر عملکرد ضعیفش به گوش می رسید.و او اعلام کرد که به این انتقادات اهمیت زیادی نمی دهد:« ما نیازی به چالش نداریم که بخواهیم خونسرد باشیم. این اصلا خوب نیست. من هنوز فریادهای محبت آمیز هواداران اینتر را می شنوم؛ چه درگذشته، چه در حال و چه در آینده.ما می توانیم و باید برای قهرمانی مبارزه کنیم»

بازی بعدی اینتر ، دیداری دوستانه مقابل الهلال عربستان است که روز 5شنبه برگزار خواهد شد

[ دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, ] [ 12:14 ] [ حسین ]

 خبر پيوستن كاپيتان تيم ملي به استقلال قدم به قدم به واقعيت نزديك‌تر مي‌شود. جواد نكونام بامداد امروز به ايران بازگشت و پس از تماس تلفني با مديرعامل استقلال در یك قدمی پیوستن به تیم فوتبال استقلال تهران قرار گرفت.

به گزارش گل به نقل از ایرنا، كاپیتان تیم ملی فوتبال ایران كه به صورت رسمی از باشگاه اوساسونا اسپانیا جدا شده است، بامداد امروز (یكشنبه) به تهران بازگشت. وی به صورت تلفنی با علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت‌وگو كرد كه این گفت‌وگوها، روند مثبتی به خود گرفت.

به دلیل اینكه فتح‌الله‌زاده به همراه برخی از مسئولان فوتبال امشب عازم مالزی می‌شود، جواد نكونام نتوانست به صورت حضوری با مدیرعامل آبی‌پوشان مذاكره كند. با این اوصاف، نكونام و فتح‌الله‌زاده مذاكرات مثبتی را انجام دادند و به نظر می ‌سد روند پیوستن كاپیتان تیم ملی فوتبال به جمع آبی‌ها سرعت بیشتری گرفته است.

میرشاد ماجدی سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران نیز روند مذاكرات با جواد نكونام را مثبت دانست و ابراز امیدواری كرد، این بازیكن به زودی آبی‌پوش شود. نكونام به عنوان بازيكن ازاد تا اول مردادماه فرصت دارد با استقلال قرارداد امضا كند.

[ دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, ] [ 12:0 ] [ حسین ]
[ یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, ] [ 12:10 ] [ حسین ]
[ یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, ] [ 12:8 ] [ حسین ]
[ یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, ] [ 12:6 ] [ حسین ]
[ یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, ] [ 12:4 ] [ حسین ]
[ یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, ] [ 11:56 ] [ حسین ]
[ یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, ] [ 11:50 ] [ حسین ]
[ یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, ] [ 11:49 ] [ حسین ]
[ شنبه 24 تير 1391برچسب:, ] [ 10:49 ] [ حسین ]

Zlatan Ibrahimovic and Thiago Silva - AC Milan
Getty

سایت گل – سیلویو برلوسکونی، رییس باشگاه میلان به فروش تیاگو سیلوا و زلاتان ایبراهیموویچ به پاری سن ژرمن اشاره کرده است.

گفته می‌شد که پیشنهاد 60 میلیون یورویی برای ترغیب میلان به فروش دو ستاره بزرگش کافی است و تنها مانده دو بازیکن با باشگاه فرانسوی به توافق برسند.

برلوسکونی گفته است: «بله، حقیقت دارد که این دو نفر را به پاری سن ژرمن فروختیم. با رفتن آنها 150 میلیون یورو سود کردیم.»

با وجود این حرف، هنوز نه باشگاه میلان و نه باشگاه پاری سن ژرمن خبر انتقال را تایدی نکرده‌اند.

تیاگو سیلوا در اوایل تابستان داشت با مبلغ 46 میلیون یورو به پاریس می‌رفت که برلوسکونی در آخرین لحظه مانع عقد قرارداد شد و پیشنهاد قراردادی بهتر به این مدافع برزیلی داد.

اما میلان مشکلات مالی فراوانی دارد و پس از این که قهرمانی در سری آ را به یوونتوس واگذار کرد خرید بزرگی انجام نداده. آنها تنها 4 میلیون یورو در مجموع برای خرید فرانچسکو آچربی، گابریل، باکایه ترائوره، ریکاردو مونتولیوو و کوین کنستان پرداخته‌اند.

[ شنبه 24 تير 1391برچسب:, ] [ 9:52 ] [ حسین ]

 فصل نقل و انتقالات برای بازیکنان داخلی تا نیم‌فصل به پایان رسید و تركيب اوليه تيم‌ها براي آغاز ليگ دوازدهم مشخص شد. از بین تمام اتفاقات مهمي كه در روزهاي نقل و انتقالات رخ داد؛ نظیر انتقال گردان، ماهینی و قاضی به پرسپولیس، توزی به استقلال و حتی دهنوی به تراکتورسازي، 4 نام را به عنوان انتقال‌هاي مهم اين فصل انتخاب كرده‌ايم كه از نظرتان می‌گذرد.

اين‌ 4 ستاره، خالق 4 انتقال برتر امسال بوده‌اند. البته اگر مجیدی و نکونام طی روزهای باقمانده رخت آبی بر تن نکنند و به اين 4 نفر اضافه نشوند.

 

یک) سیدجلال حسینی - از سپاهان به پرسپولیس

سیدجلال از دیرباز در رادار پرسپولیس قرار داشت. از 8 سال پیش. زمانی که در تیم زادگاهش «ملوان» توپ می‌زد. جالب این‌که آن زمان هم علی پروین در پرسپولیس مسئولیت داشت. مسئولیتی به مراتب خطیرتر از امروز. اما در اشتباهی تاریخی سیدمحمد حسینی – بازیکن وقت ابومسلم- را به‌جای سیدجلال نزد سلطان آوردند و او هم حسینیِ مودار را نپسندید! تا این‌که دست تقدیر رای به قرمزپوش شدن سیدجلال داد. آن هم با اصرار رفیق شفیقش بنگر و بعد از 71 بازی ملی. برای علاج دردِ کهنه پرسپولیسی‌ها در دفاع، حسيني بهترين انتخاب بود. البته اگر در لباس قرمز هم صاحب همان جلال و جبروتي باشد كه در لباس زرد بود.

 

دو) فابیو جانواریو از سپاهان به استقلال

http://u.goal.com/53600/53682hp2.jpg

جانواریو جزو موثرترین خارجی‌های شاغل در ایران بوده و با سه عنوان قهرمانی احتمالا پرافتخارترین‌شان. نقش او در هر یک از این قهرمانی‌ها به‌شدت پررنگ بوده و این‌طور نبوده که نامش بر حسب اتفاق و از روی بخت خوش در لیست تیم‌های قهرمان قرار بگیرد. جانواریو از آن دست بازیکنان کم‌نوسانی است که با قدرت حمل توپ بالا، تیمش را از زیر فشار خارج می‌کند و به فاز حمله می‌برد. حتی توپ هم زیر پای او احساس راحتی می‌کند، چرا که می‌داند به این راحتی لو نمی‌رود!

 

سه) کریم انصاری‌فرد از سایپا به پرسپولیس

http://u.goal.com/192700/192775hp2.jpg

استاد مسلم تک‌ضربه‌های آخر. توپ‌هایی که فقط یک ضربه می‌خواهند تا به تور بوسه بزنند. مثل توپ‌های سرگردان ارسالی از کناره‌ها. مثل گلی که در جام ملت‌ها به کره شمالی زد. کریم را باید در شرایطی قرار داد که اولین ضربه‌اش به توپ، آخرین ضربه‌اش باشد! البته او در استارت‌های کوتاه هم شتاب خوبی دارد اما اگر طول حرکتش از 15 متر بیشتر شود یا در کورس با مدافع حریف توپ را از دست می‌دهد و یا حتی اگر تک به تک شود دقت و تمرکز لازم را ندارد. به هرحال تجربه نشان می‌دهد آقای گل فصل گذشته معمولا در لیگ، آمار گلزنی مطلوبی دارد و اگر لغزشی هم هست در تیم ملی گریبانش را می‌گیرد!

 

چهار) محمدرضا خلعتبری - از الوصل به سپاهان

http://u.goal.com/196700/196742hp2.jpg

سپاهانی‌ها بعد از شکست در پروژه نگهداری سزار و جانواریو، چاره‌ای جز بمب ترکاندن نداشتند. هم به لحاظ کاستن از فشار هواداران و هم برای زنده نگه داشتن امید به قهرمانی مجدد. و خلعتبری انصافا خرید لوکس و هیجان‌انگیزی بود. بازیکنی که در عصر رکود ستاره در فوتبال کشور، خیلی روزها ستاره بوده. یک ستاره واقعی. با آن فرارهای مثال‌زدنی و تکنیک ناب. گرچه خلعت از فصل چندان موفقی نمی‌آید اما در همین دو بازی آخر تیم ملی نشان داد که تبدیل شدنش به همان ستاره پرنور ذوب‌آهن دور از دسترس نیست.

[ شنبه 24 تير 1391برچسب:, ] [ 9:49 ] [ حسین ]

تيم ملي فوتبال نوجوانان ايران در ديداري دوستانه برابر ژاپن به برد پرگل 4-1 دست يافت. نوجوانان ملي‌پوش ايراني تحت هدايت علي دوستي‌مهر مربي خوشنام رده‌هاي پايه به برنامه‌هاي آماده‌سازي خود ادامه مي‌دهند.

[ شنبه 24 تير 1391برچسب:, ] [ 9:43 ] [ حسین ]

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر قرارداد 22 بازیکن را در دفتر هیئت فوتبال ثبت کرد.
به گزارش گل به نقل از ایرنا علی كریمی، مهدی مهدوی كیا، امیرحسین فشنگچی، محمد قاضی، مهرداد پولادی، شهاب گردان، جواد كاظمیان، محسن بنگر، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، غلامرضا رضایی، علیرضا نورمحمدی، محمد نوری، ایمون زاید، سامان آقازمانی، هادی نوروزی، محمدرضا خانزاده، حمیدرضا علی عسگری، روبرتو ده سوسا، كریم انصای فرد، افشین اسماعیل زاده و روح الله سیف اللهی قراردادهای جدیدی را با باشگاه پرسپولیس ثبت كردند.


 قرارداد فشنگچی، آقازمانی، خانزاده، انصاری فرد، اسماعیل زاده و سیف اللهی با باشگاه پرسپولیس سه ساله، قاضی، پولادی، ماهینی، رضایی، نوروزی، علی عسگری و ده سوسا دو ساله و قرارداد كریمی، مهدوی كیا، گردان، كاظمیان، بنگر، حسینی، نورمحمدی، نوری و زاید نیز یكساله است.
اما بازیکنانی که از جمع قرمزپوشان جدا شدند : میثاق معمارزاده- حسین هوشيار - آودوکيچ( هر سه دروازه بان!) - محمد الهايي - محمد  نصرتي - عليرضا محمد - حسین  بادامکي - ابراهیم شکوري - مهرداد اولادي - مازيار زارع - مجتبي شيري - شيث رضايي - وحید هاشميان و  ممدوتال
هنوز قرارداد 'مانوئل ژوره' سرمربی پرتغالی تیم فوتبال پرسپولیس و دیگر اعضای كادر فنی سرخ پوشان در هیات فوتبال استان تهران به ثبت نرسیده است.
 بر اساس اعلام رییس هیات فوتبال استان تهران در آیین نامه نقل و انتقالات لیگ برتر، مهلتی برای ثبت قرارداد اعضای كادر فنی تیم ها تعیین نشده است و بر این اساس 'مانوئل ژوزه' و دستیاران این مربی پرتغالی در روزهای آینده نیز می توانند قرارداد خود را با تیم پرسپولیس به ثبت برسانند.
پرسپولیسی ها ممکن است مهرزاد معدنچی را هم به فهرست خود اضافه کنند.در عین حال دروازه بان دوم این تیم نیزکه قرار است از برزیل بیاید هنوز قراردادش را ثبت نکرده است.

[ شنبه 24 تير 1391برچسب:, ] [ 9:37 ] [ حسین ]

در حالي كه بعد از تمديد قرارداد مجتبي جباري با استقلال، بازگشت فرهاد مجيدي به بزرگ‌ترين دغدغه اين تيم و هوادارانش تبديل شده است؛ علي فتح‌الله‌زاده طی مصاحبه تلفنی با برنامه ورزشی شبکه تهران اعلام كرد: «فرهاد مجیدی به صورت تلفنی به توافق رسیده است.»
مديرعامل استقلال گفت: فردا با حضور در فدراسیون مدارک را نشان می‌دهم تا ثابت شود فرهاد با ما قرارداد دارد و مانعی برای بازگشت فرهاد وجود نداشته باشد.

وی افزود: با بازگشت فرهاد و ثبت قرارداد نکونام دل هواداران بیش از پیش شاد خواهد شد و پس از آن تلاش می‌کنیم تا با قهرمانی در لیگ و جام‌حذفی و موفقیت در ليگ قهرمانان آسیا بزرگ‌ترین بمب فوتبالی را بترکانیم. این استقلال قوی‌ترین استقلال تاریخ فوتبال ایران و آسیا خواهد شد.

[ شنبه 24 تير 1391برچسب:, ] [ 9:23 ] [ حسین ]

محمد محمدیok

 اول اعلام كرده بودند 17 تير ماه، آخرين مهلت نقل و انتقالات. اما بعدا 5 روز ديگر به تيم‌ها فرصت دادند تا بازيكن بگيرند و قرارداد ثبت كنند. بنابراين آخرين مهلت تيم‌ها شد 22تيرماه، يعني امروز.

http://u.goal.com/197100/197150hp2.jpg

باشگاه راه‌آهن امروز يكي از فعال‌ترين باشگاه‌ها در ثبت قرارداد بازيكنانش خواهد بود. چون بيشتر بازيكنان اين تيم هنوز قراردادشان را در هيات فوتبال تهران ثبت نكرده‌اند.

علیرضا عباسفرد، محمدرضا مامانی و مهدی زارعی نخستین بازیكنانی بودند كه ساعتي قبل با حضور در هیات فوتبال استان تهران قرارداد دوساله خود را با باشگاه راه آهن به ثبت رساندند.

http://u.goal.com/197100/197154hp2.jpg

حسین پاشایی نیز قرارداد یك‌ساله‌ای با باشگاه راه‌آهن ثبت كرد. دیگر بازیكنان قديم و جديد تیم فوتبال راه‌آهن تهران نیز امروز با حضور در هیات فوتبال این استان قرادادهای خود را ثبت خواهند كرد.

http://u.goal.com/197100/197151hp2.jpg
فابیو جانواریو نیز به عنوان مهمترین ثبتی امروز روی دفتر استقلال انگشت زد. حالا همه منتظر ایمون زاید هستند.


http://u.goal.com/197100/197156hp2.jpg
پیروز قربانی مدافع سابق تیم های مس، استقلال و سایپا قرارداد خود را با باشگاه راه آهن ثبت کرد.

جباری و یک ابهام بزرگ
آیا مجتبی جباری با استقلال تمدید می کند؟ پاسخ مشخص نیست اما اگر فتح الله زاده در نخواستن او اصرار کند  او ممکن اسنت سر از تیم دیگری در بیاورد.  همین امشب!

نکونام به استقلال نزدیک است!
علی امیری معاون باشگاه استقلال در هیات فوتبال تهران خبر از حضور بالای 90 درصد جواد نکونام در استقلال داد.
 امیری که فابیو جانواریو را در هیات فوتبال تهران همراهی می کرد، در پاسخ به خبرنگاران گفت: «جواد نکونام به احتمال بالای 90 درصد به استقلال خواهد پیوست. ما با خود این بازیکن هیچ مشکلی نداریم، اما با باشگاه اوساسونا، هنوز درباره چگونگی پرداخت پول رضایتنامه او مسئله داریم. به هر حال، تکلیف جواد نکونام در ساعتی دیگر روشن خواهد شد

http://u.goal.com/197100/197169hp2.jpg

 این مرد جوان و بلندبالا کسی نیست جز علی حسینی دروازه بان جوان تیم امید که با استقلال قرارداد بست. او به نوعی جانشین محمد محمدی شده است و باید کنار رحمتی از او بیاموزد.این دروازه‌بان که در تیم ملی زیر نظر علیرضا منصوریان کار می کند با عقد قراردادی ۳ ساله رسما استقلالی شد و فصل آینده در جمع آبی پوشان پایتخت خواهد بود. وی فصل گذشته در برق شیراز بازی می کرد.

http://u.goal.com/197100/197171hp2.jpg


http://u.goal.com/197100/197172hp2.jpg

اعضای کادر فنی راه آهن هم با حضور در هیئت فوتبال بخش دیگری از روز پرسروصدای هیئت فوتبال تهران بودند. محمد دایی بهزاد غلامپور و ژلکو میاچ به همراه رضا فروزانی قراردادهای خود را با راه آهن ثبت کردند.

http://u.goal.com/197100/197180hp2.jpg
بله ... همانطور که مشاهده می فرمایید احمد آل نعمه بازیکن سابق تراکتورسازی به نفت تهران پیوست.
آل نعمه در فولاد و سپاهان بازی کرده و سابقه دعوت به تیم ملی را دارد. او در پست دفاع چپ بازی می کند.

http://u.goal.com/197200/197204hp2.jpg

 در ساعت 21:35 مجتبی جباری با استقلال قرارداد جدیدی بست تا خیال همه را راحت کند. او امروز بعد از مصاحبه فتح الله زاده قصد داشت به تبریز برود اما اتفاقات متوالی و عجیب جباری را دوباره آبی پوش کرد.بعد از جباری، به احتمال زیاد  فرهاد مجیدی هم با استقلال قرارداد می بندد
.

http://u.goal.com/197200/197217hp2.jpg

سلطان هت تریک پرسپولیسی ها هم با حضور در هیات تهران، قرارداد جدیدی با پرسپولیس منعقد کرد. زاید سال آینده برای حضور در ترکیب اصلی رقابت سختی با قاضی و کریم انصاری فرد خواهد داشت.

 

http://u.goal.com/197200/197218hp2.jpg

ایمان مبعلی چند روز پیش انگشت جوهری خود را به نشانه بازگشت به استقلال نشان داده بود اما وقتی ترافیک در خط میانی آبی ها سنگین شد، ترجیح داد به پیکان برود تا یک فصل را در کنار عبدالله ویسی باشد. این دو در فصلی که فولاد قهرمان لیگ شد، رابطه خوبی با هم داشتند

http://u.goal.com/197200/197219hp2.jpg

روح الله سیف الهی بازیکن 22 ساله پرسپولیس هم یکی از بازیکنانی بود که در شب شلوغ نقل و انتقالات، برای تمدید قرارداد حاضر شد. سیف الهی فصل پیش در یکی دو بازی، از جمله بازی دربی در جام حذفی چند دقیقه ای بازی کرد.

سايت گل تا آخرين ساعات امروز به‌صورت آنلاين تمام اين اتفاقات را پوشش خواهد داد. امروز به همراه ما، لحظه به لحظه در تمام دفاتر هيات فوتبال در كشور حاضر باشيد. امروز روز پرخبري است.

[ جمعه 23 تير 1391برچسب:, ] [ 1:18 ] [ حسین ]
[ جمعه 23 تير 1391برچسب:, ] [ 1:14 ] [ حسین ]

هافبک ایرانی تیم اوساسونا گفت: «مدیر باشگاه اوساسونا حرفش را عوض کرد.»
 
 
  
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، جواد نکونام که استقلالی ها و یک تیم قطری به دنبال وی هستند ولی مبلغ قرارداد با رضایت نامه اش زیاد است، گفت: «برخی از حرف ها را وقتی می شنویم تعجب می کنیم که کجا این حرف ها گفته شده است من هنوز نظری در مورد هیچ تیمی ندارم و بیشتر به فکر ماندن در اسپانیا هستم.»
 

وی افزود: «مدیر باشگاه اوساسونا که چند روز پیش گفته بود که من را نمی خواهند روز گذشته حرفش را طوری دیگر عنوان کرد که باعث تعجب شد.»
 

نکونام تصریح کرد: «من بیشتر کارم را به مدیر برنامه هایم واگذار کردم و هنوز وضعیت من مشخص نیست و از تیم های اسپانیایی پیشنهادی ندارم.»
 

وی خاطرنشان کرد: «در این چند روز اخیر هر چیزی قرار است اتفاق بیافتد و شاید در همین تیم اسپانیایی بمانم و خودم دوست ندارم از این تیم جدا شوم.»
 

[ جمعه 23 تير 1391برچسب:, ] [ 1:9 ] [ حسین ]

به گفته سازمان لیگ 22تیر در ساعت 24 به پایان می رسد .

طبق آخرین خبرها :

محمد محمدی قرار داد خود را با استقلال لغو کرد.

مجتبی جباری قرار داد خود را با استقلال تمدید کرد.

محمد رضا خلعتبری به اصفهان رفت.

[ پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:, ] [ 23:34 ] [ حسین ]
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب